Upotreba:
Nanesite 30 minuta pre izlaska na sunce na delove lica/tela koji su izloženi suncu.
Ponovite nanošenje svaka dva sata za zaštitu od sunca tokom dana.
Upozorenja:
Prekomerno izlaganje suncu je ozbiljna pretnja vašem zdravlju. U slučaju namernog i trajnog izlaganja suncu, nanosite često i obilno kako biste održali zaštitu. Ne pruža 100% zaštitu od sunca. Izbegavajte područje oko očiju.
Sastav:
Water, Zinc Oxide, Cyclohexasiloxane, Disiloxane, Butyloctyl Salicylate, Titanium Dioxide, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Caprylyl Methicone, Propanediol, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Silica, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Lauryl Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Stearic Acid, Aluminum Hydroxide, Triethoxycaprylyl Silane, Sodium Chloride, 1, 2-Hexanediol, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyldimethicone, Caprylyl Glycol, Glyceryl Caprylate, Ethylhexylglycerin, Candida Bombicola/Glucose/Methyl Rapeseedate Ferment, Butylene Glycol, Capryloyl Glycine, Hexylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Sarcosine, Tocopherol, Glycerin, Carbomer, Oleanolic Acid, Nordihydroguaiaretic Acid, Fragrance, Potassium Sorbate
O Dr.CEURACLE:
Dr.CEURACLE brend predstavlja spoj prirode i nauke, a osnovan je 2000. godine, od strane tri doktora Li, Ji i Ham. Naziv kompanije promenjen je 2019. godine iz LeeGeeHaam u Dr. Ceuracle zbog proširenja asortimana.
Novi naziv brenda je kombinacija reči "cosmoceutical" i "miracle" što ukazuje na efikasnost i medicinsku kozmetiku.
Dr. CEURACLE prirodna dermokozmetika je vrlo efikasna u tretiranju određenih stanja kože, što dokazuju brojna klinička testiranja. Moto Dr. CEURACLE brenda je "lepota je pametna", a simbol na proizvodima ovog brenda predstavlja znak procenta (%) i semena, koje označava početak novog života u prirodi.