Upotreba:
Lagano promućkati bočicu pre upotrebe. Naprskati sa 20 - 30 cm razdaljine na lice, pre ili posle šminkanja, ili kao završni korak nege lica. Utapkati do apsorpcije.
Tip/Nega kože:
Svi tipovi
Sastojci:
Rosa Damascena Flower Water, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, Glycerin, Water, Niacinamide, Propanediol, Pentylene Glycol, Ceteareth-12, Choleth-24, Glyceryl Stearate, Hydrolyzed Jojoba Esters, Polyglyceryl-2 Oleate, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Isononanoate, Cetyl Palmitate, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Prunus Mume Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Carbomer, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, 1,2-Hexanediol, Octanediol, Tromethamine, Cananga Odorata Flower Oil, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Peel Oil, Citrus Reticulata (Tangerine) Leaf Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil Unsaponifiables, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Caprylic/Capric Triglyceride, Xylitol, Hydrogenated Lecithin, Glucose, Glycine, Serine, Glutamic Acid, Ceramide NP, Hydrolyzed Collagen, Aspartic Acid, Leucine, Alanine, Lysine, Arginine, Tyrosine, Phenylalanine, Proline, Threonine, Valine, Isoleucine, Histidine, Cysteine, Methionine.
O Missha:
Jedan od osnovnih postulata planetarno popularnog korejskog Brenda Missha je kvalitet, a ne kvantitet proizvodnje. Autentičnost njihovih proizvoda zasniva se pre svega na viskokovalitetnom sastavu provereno najboljih supstanci koje su ovaj kozmetički brend vinule visoko u zvezdano nebo večne mladosti i negovane lepote. Najveći uspeh ovog brenda je u milionima zadovoljnih korisnika širom planete, ali i u visokorazvijenoj društvenoj odgovornosti promovisanja očuvanja prirode i njenih resursa, reciklaže, kao i davanja dela prihoda društveno odgovornim ciljevima. Ono što je takođe zanimljivo za Missha kompaniju koja svoje preparate prodaje od Kine, Severne Amerike, Hongkonga, Singapura do Australije je da vrlo obraćaju pažnju na želje i primedbe svojih korisnika kada planiraju da unapređuju već postojeće proizvode ili uvode nove. Verujemo da je to jedan od razloga njihove sve veće popularnosti.