Upotreba:
Koristiti kao poslednji korak dnevne rutine 20 minuta pre izlaganja suncu. Naneti kremu ravnomerno na lice i vrat, obnoviti na svaka 2h ako je potrebno.
Upozorenja:
Prekomerno izlaganje suncu je ozbiljna pretnja vašem zdravlju. U slučaju namernog i trajnog izlaganja suncu, nanosite često i obilno kako biste održali zaštitu. Ne pruža 100% zaštitu od sunca. Izbegavajte područje oko očiju.
Tip/Nega kože:
Svi tipovi kože
Sastav:
Water, Cyclopentasiloxane, Homosalate, Silica, Ethylhexyl Salicylate, Titanium Dioxide (CI 77891), Butylene Glycol, Lauryl PEG-10 Tris(Trimethylsiloxy)silylethyl Dimethicone, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Alcohol Denat, Helichrysum Arenarium Extract, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Magnesium Sulfate, Aluminum Hydroxide, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Stearic Acid, Fragrance, Triethoxycaprylylsilane, Phenoxyethanol, Quaternium-18 Bentonite, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Benzoate, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Tocopheryl Acetate, Disodium EDTA, Potassium Sorbate, Caprylyl Glycol, VP/Hexadecene Copolymer, Psidium Guajava Leaf Extract, Cinchona Succirubra Bark Extract, Abronia Villosa Leaf Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Geraniol, Hexyl Cinnamal
O Missha:
Jedan od osnovnih postulata planetarno popularnog korejskog Brenda Missha je kvalitet, a ne kvantitet proizvodnje. Autentičnost njihovih proizvoda zasniva se pre svega na viskokovalitetnom sastavu provereno najboljih supstanci koje su ovaj kozmetički brend vinule visoko u zvezdano nebo večne mladosti i negovane lepote. Najveći uspeh ovog brenda je u milionima zadovoljnih korisnika širom planete, ali i u visokorazvijenoj društvenoj odgovornosti promovisanja očuvanja prirode i njenih resursa, reciklaže, kao i davanja dela prihoda društveno odgovornim ciljevima. Ono što je takođe zanimljivo za Missha kompaniju koja svoje preparate prodaje od Kine, Severne Amerike, Hongkonga, Singapura do Australije je da vrlo obraćaju pažnju na želje i primedbe svojih korisnika kada planiraju da unapređuju već postojeće proizvode ili uvode nove. Verujemo da je to jedan od razloga njihove sve veće popularnosti.