Upotreba:
1. Nanesite prvi korak kružnim pokretima na čisto i suvo lice, uveče.
2. Nakon što se esencija potpuno apsorbuje, nanesite drugi korak, masku na kožu.
3. Ostavite masku da deluje 10-20 minuta, zatim lagano utapkajte preostalu esenciju do upijanja.
Moguće je da ćete osetiti blago peckanje prilikom nanošenja, koje bi trebalo da nestane nakon što se proizvod apsorbuje. Prekinite upotrebu ako se pojavi osećaj pečenja ili iritacija.
Tip/Nega kože:
Svi tipovi kože
Dehidrirana koža
UPOZORENJA:
Nemojte koristiti sa beauty uređajima koji greju ili emituju svetlost.
Nemojte koristiti nakon dermatoloških zahvata. Sačekajte najmanje 2 nedelje.
Uradite test na maloj površini kože ako imate osetljivu kožu.
Izbegavajte nanošenje na povređenu kožu, oči i usne.
Crvenilo, peckanje, svrab i ljuštenje kože mogu se pojaviti.
Sastav:
Purified water, glycerin, dipropylene glycol, niacinamide, 1,2-hexanediol, trehalose, betaine, erythritol, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, allantoin, tromethamine, hydroxyacetophenone, caprylyl glycol, adenosine, ethylhexylglycerin, butylene glycol, disodium EDTA, guava leaf extract, guava flower extract, ivy gourd fruit extract, sodium hyaluronate, eggplant fruit extract, centella asiatica extract, holy basil leaf extract, coral extract, turmeric root extract, polyglutamic acid, silica, phenyl trimethicone, polyglyceryl-10 laurate, polyglyceryl-10 myristate, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Lecithin, Propolis Extract, Asiaticoside, Asiatic Acid, Madecassic Acid, Madecassoside, Decapeptide-40
O VT:
Korejski brend VT je impresivno evoluirao od brenda za oralnu higijenu do sveobuhvatne linije za negu lepote. Fascinantno je kako su zadržali fokus na prirodnim sastojcima i dermatološkim istraživanjima i proširili asortiman na proizvode za negu kože i šminku.
Brend je poznat po Reedle Shot serumima koji zahvaljujući VT mikro-iglicama i tehnologiji Cica Reedle™, omogućavaju da aktivni sastojci seruma prodru duboko u kožu i pruže optimalne rezultate.
Proizvodnja u Južnoj Koreji takođe doprinosi privlačnosti brenda, imajući u vidu reputaciju Koreje i izvrsnost u proizvodnji lekovitih proizvoda.