Aromatica
Aromatica je korejski brend okrenut prirodi i donosi svojim kupcima najbolje iz prirode. Sastojci i biljne sirovine potiču iz Koreje, iz čistih područja, bez zagađenja. Pored toga, ovaj brend veoma vodi računa o očuvanju životne sredine. |
Axis-Y
Korejski brend Axis-Y je posebno poznat po svojim linijama za masnu i aknama sklonu kožu. Ovaj cruelty-free i vegan brend ima minimalistički pristup koji podrazumeva 6+1+1 formulacije: 6 biljnih ekstrakata + 1 aktivan sastojak + 1 patentirani sastojak. Nijedan Axis-Y proizvod ne sadrži parabene, mineralna ulja, veštačke boje, ni mirise. |
Banila Co
Banila Co, izuzetno popularan i omiljen brend među velikim korejskim zvezdama oduvek je promovisao na prvom mestu negu lica a zatim i šminku dizajniranu tako da istakne individualnost i prirodnu lepotu. Misija ovog mladog brenda nastalog 2005. godine je pre svega promovisanje zdrave i negovane kože, kojoj šminka služi za isticanje prirodne lepote i blistavosti, a ne za veštačko prikrivanje i kamufliranje nedostataka. Zbog toga je njihov slogan „Total beauty brand“.
Razlog velike popularnosti Banila co proizvoda među korejskim džet setom bio je i što su oni uvek pratili najnovija istraživanja i dostignuća u svetskoj kozmetici i make up trendovima.
|
Beauty of Joseon
Beauty of Joseon je brend inspirisan ženama korejske dinastije Joseon koje su bile fokusirane na negu kože, umesto da nedostatke pokrivaju šminkom. Brend je okrenut prirodi i koristi znanja "hanbang" medicine, koja predstavlja tradicionalno korejsko lečenje biljem, da bi se postigao zdrav izgled kože i blistav ten. |
Benton
Birajući ono najbolje što nam je priroda podarila, od mucina izolovanog iz puževe sluzi do meda, BENTON kreira proizvode prepoznatljive po svojim lekovitim i prirodnim sastojcima koji doprinose poboljšanju opšteg stanja vaše kože. Inspiracija za ime brenda potiče iz filma "Čudni slučaj Bendžamina Batona", priče o čoveku koji se rađa kao starac i kako godine odmiču on postaje sve mlađi. Kao i čudesni Bendžamin Baton čije delove imena ovaj brend s pravom nosi, Benton želi da vrati vreme unazad i povrati prvobitno zdravo stanje vaše kože. Bentonovi proizvodi ne sadrže parabene, mineralna ulja, alkohol, benzophenone, hemijske konzervanse i steroide.
|
Biodance
BIODANCE je korejski brend za negu kože posvećen pronalaženju efikasnih rešenja koja poboljšavaju prirodan izgled i blistavost vaše kože. Od svog lansiranja u junu 2021. godine, BIODANCE se fokusira na rejuvenaciju kože sa sastojcima ocenjenim od strane EWG-a, koji su dokazano efikasni, ali i bezbedni.
Na čelu njihove ponude je Bio-Collagen Real Deep maska, njihov najprodavaniji proizvod koji ima milionsku prodaju, (prodaje se jedan svake 2 sekunde). Visokokoncentrovana formula Biodance Deep-Collagen maske i posebna tehnologija omogućavaju optimalnu apsorpciju i omogućavaju koži da u potpunosti iskoristi svaku kap.
|
Celimax
Naziv brenda Celimax je izveden od spoja reči "ćelija" i "vrhunac, maksimum". Kao dermokozmetički brend, Celimax osigurava klinički dokazane formulacije, koje se efikasno apsorbuju i ostvaruju svoje dejstvo u dubljim slojevima kože.
|
Cell Fusion C
Osnovan 2001. godine, Cell Fusion C je brend za negu kože sa kliničkom bazom u Južnoj Koreji, prvobitno okrenut dermokozmetici. Brend se kasnije proširio na potrošače razvijanjem rešenja zasnovanih na istraživanju raznih problema kože, poput neuravnotežene pH vrednosti kože. Cell Fusion C je poznat po stvaranju patentiranih sastojaka, kao što je NEO-CMS® koji jača barijernu funkciju kože. Svi Cell Fusion C proizvodi su klinički testirani, dokazano bezbedni za upotrebu na osetljivoj koži i proizvedeni su u Južnoj Koreji.
|
CosRX
Misija kozmetičke kuće COSRX, koja po kvalitetu spada u medicinsku kozmetiku, je proizvodnja široko primenljive kozmetike vrhunskog učinka za svakodnevnu negu kože. Proizvodnja COSRX-a je posvećena liniji proizvoda sa bezbednim i prirodnim sastojcima. Svi preparati su izradjeni od malog broja pažljivo biranih visokokvalitetnih sastojaka sa optimalnim dejstvom na sve tipove kože. |
Dr.Ceuracle
Dr.Ceraucle brend predstavlja spoj prirode i nauke, a osnovan je 2000. godine, od strane tri doktora Li, Ji i Ham. Naziv kompanije promenjen je 2019. godine iz LeeGeeHaam u Dr. Ceuracle zbog proširenja asortimana.
Novi naziv brenda je kombinacija reči "cosmoceutical" i "miracle" što ukazuje na efikasnost i medicinsku kozmetiku.
Dr. Ceraucle prirodna dermokozmetika je vrlo efikasna u tretiranju određenih stanja kože, što dokazuju brojna klinička testiranja. Moto Dr. Ceraucle brenda je "lepota je pametna", a simbol na proizvodima ovog brenda predstavlja znak procenta (%) i semena, koje označava početak novog života u prirodi.
|