Dr. Althea
Nazvan po nacionalnom cvetu Južne Koreje, Dr. Althea nudi 100% korejske proizvode za negu kože i šminku koji pomažu u poboljšanju i održavanju zdravlja kože. Njegov 1:1 Skin Prescription System koristi naučni pristup za identifikaciju uzroka problema sa kožom i traži prirodna rešenja. Korišćenjem novih sastojaka i tehnologija, brend kontinuirano razvija sigurne, a delotvorne formulacije. |
Dr.Ceuracle
Dr.Ceraucle brend predstavlja spoj prirode i nauke, a osnovan je 2000. godine, od strane tri doktora Li, Ji i Ham. Naziv kompanije promenjen je 2019. godine iz LeeGeeHaam u Dr. Ceuracle zbog proširenja asortimana.
Novi naziv brenda je kombinacija reči "cosmoceutical" i "miracle" što ukazuje na efikasnost i medicinsku kozmetiku.
Dr. Ceraucle prirodna dermokozmetika je vrlo efikasna u tretiranju određenih stanja kože, što dokazuju brojna klinička testiranja. Moto Dr. Ceraucle brenda je "lepota je pametna", a simbol na proizvodima ovog brenda predstavlja znak procenta (%) i semena, koje označava početak novog života u prirodi.
|
Dr.G
Dr. G je osnovan od strane dermatologa Ahn Gun Yong i Gowoonsesang Cosmetics, najpoznatije korejske klinike za dermatologiju i jedne od najvećih medicinskih grupa na svetu. Iza ovog dermokozmetičkog brenda stoji tim dermatologa i estetičara, koji nude rešenja za probleme kože poput hiperpigmentacija, suve kože, bora, fotostarenja, rozacee, osetljivosti, bubuljica... Među najprodavanijim proizvodima brenda su R.E.D Blemish Soothing ampule, Barrier Activator Balm i Green Mild Up Sun SPF50+.
|
Elizavecca
ELIZAVECCA je korejski brend osnovan 1986. i postao je poznat širom sveta po malo drugačijem pristupu odabiru sirovina. Bum na tržištu napravio napravio je zbog upotrebe niskomolekularnog svinjskog kolagena koji se odlično apsorbuje. Osim toga, o svemu se vodi računa, simpatična su pakovanja, a mirisi i teksture vrlo prijatni.
|
Etude House
ETUDE HOUSE, jedan od najpoznatijih korejskih brendova, osnovan je 1985. godine, a inspirisan je muzikom i Šopenovim etidama, po kojima je nazvan.
Jedan od prvih slogana brenda je "Sweet Imagination" ili slatko sanjarenje što u potpunosti oslikava brend u pastelnim tonovima bele čokolade i bombona.
Za 30 godina postojanja, kompanija je dobila mnoge nagrade, kako za dizajn ambalaže, doprinos ekonomiji zemlje, tako i za očuvanje prirode i retkih životinjskih vrsta. Brend ima oko 200 prodavnica u Koreji, koje izgledaju više kao palate malih princeza, nego kao parfimerije.
|
fwee
Korejski beauty brend fwee specijalizovan je za svakodnevnu šminku kako bi pomogao kupcima da izraze svoju individualnost, ali i trenutno raspoloženje. To je sestrinska kompanija korejskog brenda za negu kože Numbuzin. fwee je poznat po cushion puderima sa jastučićima koji su prilagođeni različitim tonovima i tipovima kože, sjajevima i ruževima za usne. |
G9Skin
G9SKIN je kozmetika nastala sa ciljem da kožu zaštiti od zagađenja spoljašnje sredine. Volimo njihov jednostavni dizajn i težnju ka prirodnim aktivnim sastojcima. U proizvode su utkani: ekstrakt lotosovog cveta, bršljana, origana, eukaluptusa i čia semena, koji štite kožu od štetnih supstanci. G9SKIN i čuveni brend Berrisom su pod okriljem kompanije Cosme Lab Co. Ltd. |
Geek & Gorgeous
Geek & Gorgeous je vrlo efikasna kozmetika koja sadrži dobro poznate aktivne supstance, kreirana od strane Judit Racz, autorke najvećeg mađarskog beauty portala Kremmania, koji može da stane rame uz rame sa portalima kao što su Makeupalley i CosDNA.
Judit, koja se dugo godina borila sa aknama, nakon niza razočarenja mnoštvom proizvoda koji ne deluju, posvetila se stručnoj literaturi, istraživanjima i važnim autorima koji imaju dugogodišnji staž na području efikasne nege kože.
Na temelju novostečenog znanja, svoje nove rutine i velikog napretka u izgledu svoje kože, došla je do zaključka koji danas svi znamo, da nam nisu dovoljni samo lepa ambalaža i marketinški trikovi, kao i da "čudotvoran sastojak ne postoji", već se treba okrenuti aktivnim supstancama za čije delovanje postoje čvrsti dokazi.
Kozmetička linija Geek & Gorgeous napravljena je sa neverovatno mnogo strasti i ljubavi prema nezi kože koja daje vidljiv rezultat, i za sve one koji na proizvodu prvo pogledaju sastav, a pre svega ih zanimaju tačne koncentracije aktivnih sastojaka. Linija ne sadrži mirise (prirodne ili sintetske), boje, ni alkohol. U proizvodima takođe nećete naći tipične alergene i biljne ekstrakte zvučnih imena, koji mogu da iritiraju kožu (etarska ulja, ekstrakti lavande, citrusa... ).
|
Goodal
Brend Goodal kombinuje reči "good" i "all" u svom nazivu i želi da svim tipovima kože pruži dobru i pravilnu negu. Formulacije brenda Goodal su spoj naprednih tehnološki aktivnih supstanci, tradicionalnih korejskih fermentisanih sastojaka i biljnih ekstrakata, uz izbegavanje potencijalno štetnih sastojaka. |
Haruharu
Korejski “clean beauty” brend koji se fokusira na tradicionalne fermentisane sastojke i “super hranu”, inkorpora je u svoje proizvode, da bi koža dobila najbolje moguće prirodne sastojke.
HARU HARU na korejskom znači “svaki dan” i ima želju da bude vaš svakodnevni prijatelj i učini vašu kožu izuzetno lepom.
Ovaj brend karakteriše ekstrakt crnog pirinča, koji su dugo zvali “zabranjenim” u drevnoj Kini, jer je bio rezervisan za carsku porodicu i bogatu elitu, zbog mnoštva hranljivih sastojaka i visoke cene.
HARUHARU koristi i “Ultra Deep Technology”, poseban proces fermentacije sastojaka, koji omogućava bolju apsorpciju i maksimalan učinak.
|