Mamonde
Osnovan pre 25 godina, brend MAMONDE ima jedinstven pristup nezi kože. MAMONDE gaji cvetove koje inkorporira u svoje proizvode u sopstvenoj botaničkoj bašti izvan Seula. MAMONDE preparati su prožeti ekstraktima i mirisima cveća, koji im pružaju posebnu energiju. |
Mary&May
MARY&MAY je korejski brend koji posebno formuliše proizvode za određena stanja kože i nudi jedinstvena i proverena rešenja uz visoke i deklarisane koncentracije aktivnih sastojaka.
Izaberite serum ili više njih u skladu sa trenutnim stanjem kože, bilo da želite antioksidanse, umirenje kože, hidrataciju ili tretman fleka i bora. Serumi se prema potrebi mogu kombinovati.
|
Medicube
Medicube je vodeći brend za negu kože posvećen pružanju klinički dokazanih rezultata kroz inovativnu beauty tehnologiju. Poznat je po beauty uređajima napredne tehnologije i kozmetičkim preparatima koji tretiraju probleme kože kao što su pore, mitiseri, fine linije i akne, donoseći profesionalne tretmane u kućnom okruženju.
|
Missha
Jedan od osnovnih postulata planetarno popularnog korejskog Brenda MISSHA je kvalitet, a ne kvantitet proizvodnje. Autentičnost njihovih proizvoda zasniva se pre svega na viskokovalitetnom sastavu provereno najboljih supstanci koje su ovaj kozmetički brend vinule visoko u zvezdano nebo večne mladosti i negovane lepote. Najveći uspeh ovog brenda je u milionima zadovoljnih korisnika širom planete, ali i u visokorazvijenoj društvenoj odgovornosti promovisanja očuvanja prirode i njenih resursa, reciklaže, kao i davanja dela prihoda društveno odgovornim ciljevima. Ono što je takođe zanimljivo za Missha kompaniju koja svoje preparate prodaje od Kine, Severne Amerike, Hongkonga, Singapura do Australije je da vrlo obraćaju pažnju na želje i primedbe svojih korisnika kada planiraju da unapređuju već postojeće proizvode ili uvode nove. Verujemo da je to jedan od razloga njihove sve veće popularnosti. |
Mixsoon
"Zdrava koža se bazira na nezi kozmetikom koja sadrži kvalitetne sastojke.", slogan je korejskog brenda MIXSOON. Mixsoon bira samo najkvalitetnije prirodne sastojke i ne koristi ništa nepotrebno. Reč "MIX" znači harmonična saradnja dok "SOON" označava veoma čiste sastojke. Težnja brenda Mixsoon je da se dobiju najkvalitetniji proizvodi u skladu sa konceptom minimalizma.
|
Nacific
Nacific je korejski brend osnovan 2015. godine koji u svoje proizvode inkorporira samo najkvalitetnije prirodne sastojke. Cilj brenda Nacific je postizanje zdrave i blistave kože bez štetnih sastojaka poput parabena, mineralnih ulja, veštačkih mirisa i svih škodljivih materija. Nacific prirodna kozmetika u saradnji sa dermatolozima i naučnicima stalno inovira svoje proizvode i koristi najsavremenije tehnologije za ekstrakciju biljnih ekstrakata iz različitih biljaka. |
Nineless
Brend koji brine o vašoj kosi u urbanom poslovnom okruženju na vrlo jednostavan način. NINELESS proizvodi ne sadrže najmanje 9 loših supstanci i sadrže najmanje 9 najboljih sastojaka koji neguju i čine vašu kosu zdravom. |
Numbuzin
Numbuzin je korejski brend koji efikasno tretira stanja kože, dok na svakom proizvodu stoji broj koji označava korak nege. Proizvodi su označeni brojevima od 0 do 9, pa više ne morate da razmišljate o njihovom redosledu u rutini. |
Peripera
Nazvan po bajci "Peri" iz persijske mitologije, brend Peripera je priča o bajkovitom ostvarenju sna, ali i modernim kozmetičkim tehnologijama. Ovaj južnokorejski brend je veoma brzo postao popularan u celom svetu zahvaljujući živim bojama, naprednim formulacijama i jedinstvenim tehnikama nanošenja šminke. Od ruža koji menja boju, do rumenila u tubi, Peripera stalno smišlja nove načine da se igra sa šminkom. Njen ženstveni dizajn i romantični stil osvaja na prvi pogled. |
Phykology
Phykology je "clean" i vegan korejski brend koji u svojim preparatima koristi ekstrakte algi visokog kvaliteta sa ostrva Wando, koje se nalazi na jugu Koreje.
Phykology izoluje fucoidan koji je prisutan u algama, a ima hidratatna i isceliteljska svojstva. Ovaj brend koristi isključivo prirodne sastojke i vodi računa da se ambalaža proizvoda može reciklirati.
|